Створення незалежного тарифного регулятора в транспортній галузі дасть поштовх для розвитку промисловості. Про це в ефірі телеканалу «Україна 24» заявив президент об’єднання підприємств Укрметалургпром Олександр Каленков.
«Повинна пройти реструктуризація Укрзалізниці, яка дозволить розділити пасажирські та вантажні перевезення. Це дозволить знайти правильне застосування грошам і не займатися крос-субсидуванням. Щорічно 13-15 млрд грн переводиться з вантажних перевезень на пасажирські. Це неправильно, це створює проблеми з якісним обслуговуванням вантажів», — розповів Каленков.
За словами президента Укрметалургпрому, 40% перевезених залізницею вантажів – продукція гірничо-металургійного комплексу, тож підприємства галузі зацікавлені в ефективній роботі Укрзалізниці. Для цього і треба створити галузевого регулятора дозволить навести порядок в тарифоутворенні в транспортній сфері. Мовляв, тарифи на перевезення вантажів мають бути економічно обґрунтованими, а їхнє формування – прозорим.
«Повинна бути створена незалежна комісія регулювання в транспорті – це те, про що йдеться вже останні 5-7 років. Нарешті це має здійснитися, усі ми дуже чекаємо, що це відбудеться в найближчі півроку-рік. Саме НКРТ-незалежна комісія регулювання транспорту повинна займатися економічним обґрунтуванням тарифів», — сказав Каленков.
У МІУ також переконані – формувати тарифи на транспортні послуги має незалежний регулятор. Новий законопроект “Про Національну комісію, що здійснює регулювання у сфері транспорту” опублікований на сайті міністерства 12 травня.
Раніше в інтерв’ю Rail.insider ексміністр інфраструктури Володимир Омелян розповідав про ризики створення НКРТ в Україні. Зокрема Омелян зауважив, що якщо НКРТ контролюватиметься одним або двома олігархами, то це призведе до ще більшого колапсу Укрзалізниці.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики