На MOST Logistic Terminal розширюють потужності накопичення зерна, встановлюють обладнання для стафірування контейнерів, а також облаштовують місце для роботи з іншими видами вантажів. Про це пише Rail.insider із посиланням на Elevatorist.
«В певній частині термінала ми поміняли конфігурацію колій і робимо майданчик, де будуть оброблятися тарно-штучні та навалювальні вантажі відкритого зберігання, — руда, вугілля, сталь, метал, чавун, рійки — те, з чим можна працювати. Зараз ми на цьому робимо такий невеличкий акцент, і плануємо, що в нас буде всього потроху», — розповів директор термінала Валерій Крупко.
Загалом на терміналі побудовано 5 км колій і ще більше кілометра будуються. Це чотири колії європейського формату, дві звичайні широкі та одна суміщена колія.
Окрім того, наразі на терміналі розбудовують потужності накопичення зернового комплексу. За останній рік тут додали два силоси по 5 тис. т кожен, і зараз є потужності для накопичення 12 тис. т зерна. Триває будівництво ще двох ємностей по 5 тис. т. Одна з них вже на стадії збирання і запрацює до кінця травня, інша — до осені. Після завершення запланованих робіт тут зможуть накопичувати 22 тис. т зерна.
Як повідомлялося раніше, MOST Logistic Terminal надаватиме послуги з перевалки навалочних вантажів відкритого зберігання.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики









