Розпочато будівництво другого Керакського тунелю на перегоні Ульруччі — Ковалі (Амурська область) Транссибірської магістралі. Про це пише Rail.insider із посиланням на сайт Забайкальської залізниці.
Новий двоколійний тунель стане найдовшим на полігоні Забайкальської залізниці. Його довжина становитиме 926,9 м. Проходка виконуватиметься зустрічним виробленням у складних умовах, зумовлених гірськими породами високого ступеня міцності та двома геологічними розломами. У будівництві тунелю буде задіяно майже 200 осіб і 30 одиниць спецтехніки.
Ввести в експлуатацію споруду планується наприкінці 2023-го — початку 2024 року.
Наявний Керакський тунель протяжністю 910 м зведений у 1910—1911 роках і вже не в змозі забезпечити пропускання негабаритних вантажів. Після завершення будівництва нового тунелю старий почнуть використовувати як евакуаційну та дренажну споруду.
Як повідомлялося раніше, двоколійний Байкальський тунель пропускатиме до 85 пар поїздів на добу.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики