Новини, Перевезення

Нове керівництво УЗ має переглянути довгострокові контракти на оренду вагонів, — член наглядової ради

Нове керівництво АТ «Укрзалізниця» має переглянути умови довгострокових контрактів на оренду вантажних вагонів, які уклали в період роботи ексглави УЗ Володимира Жмака. Так вважає член наглядової ради товариства Сергій Лещенко, передає Rail.insider із посиланням на «Інтерфакс-Україна».

«Контракти УЗ з «Метінвестом» імені Жмака-Іраклія (Іраклі Езугбая — ексдиректор УЗ з комерційної роботи і логістики, — ред.) накладають величезні штрафи на УЗ. Чому вони підписали такі контракти на три роки з такими умовами, не отримавши санкції від наглядової ради, повинні розбиратися правоохоронці. Але контракти діють, і тому вагони йдуть «Метінвесту», щоб уникнути штрафів», — пояснив він під час дискусії у Facebook ситуацію, що склалася з відсутністю вільних до подачі піввагонів.

Він також заявив, що «перегляд контрактів повинен стати завданням для нового в. о. голови правління УЗ».

Нагадаємо, що з 8 серпня філія «Центр транспортної логістики» заборонила подачу під навантаження власних вагонів, окрім як за довгостроковими контрактами.

Раніше Укрзалізниця запропонувала ринку послугу довгострокової оренди вагонів за фіксованою ціною, при цьому орендна ставка була встановлена на рівні 480 грн/день.

Зауважимо, що компаній, з якими укладено довгострокові контракти, — чотири. Це:

  • ТОВ «Метінвест-Шіппінг» (бенефіціар — Рінат Ахметов);
  • ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (Рінат Ахметов);
  • ТОВ «ІНТВАЙС» (Сергій Осокін);
  • ТОВ «НІКА ТРАНС ЛОГІСТИКА» (Дмитро Фірташ).

Як повідомлялося раніше, в. о. голови правління Укрзалізниці Іван Юрик заявив, що компанія перегляне умови укладених при попередньому керівникові Володимиру Жмаку угоди на довгострокове використання вагонів.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також