Чеський оператор залізничної інфраструктури SŽDC розпочав модернізацію останньої ділянки (між містом Собеслав і станцією Доубі-у-Табора) транспортного коридору IV, що проходить з Німеччини в Австрію через Чехію. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.
Як зазначається, цей завершальний етап робіт на лінії від Праги до Чеське Будейовице в Південночеський край виконає консорціум у складі компаній STRABAG, Eurovia і Metrostav. Наразі роботи проводяться на ділянці між станціями Шеветін і Неманіце.
“Передбачається модернізація існуючого шляху і будівництво нової двоколійної ділянки довжиною 8,8 км, що дозволить збільшити пропускну здатність лінії. На станції в Собеславі буде закритий залізничний переїзд, замість нього з’явиться пішохідний підземний перехід. На станції Зверотіце, в районі Собеслава, побудують тунель довжиною 370 м”, – йдеться в повідомленні.
Вартість проєкту оцінюється в 170 млн євро, з яких 58,6 млн євро буде отримано з Фонду згуртування Євросоюзу в межах програми розвитку транспорту на 2014-2020 рр. На національному рівні джерелом фінансування стане Державний фонд розвитку транспортної інфраструктури. Завершити реалізацію проєкту планується в 2023 році, що дозволить збільшити швидкість руху поїздів до 160 км/год. Загальна вартість модернізації лінії в складі транспортного коридору IV оцінюється в 279,6 млн євро.
Як повідомляється, реконструкція транспортного коридору IV на території Чехії ведеться з 2005 року і почалася з ділянки між станціями Странчице і Прага-Гостіварж. Модернізацію всього коридору завершать у 2026 році. Тоді час у дорозі між Прагою і Ческе-Будейовіце скоротиться з 2 год 15 хв до 1 год 40 хв.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики