У Чанші (провінція Хунань) пройшли успішні випробування потягу на магнітній підвісці на швидкості 160 км/год. Про це повідомляє xinhuanet.com.
Випробування проводили CRRC, Хунанський науковий центр та Національний університет оборонної техніки. Згідно з повідомленням, за результатами випробувань, можна розраховувати на запуск таких поїздів у постійну експлуатацію.
Зауважимо, що перша в Китаї залізнична лінія низької швидкості для маглев (від англ. Magnetic levitation – потяг на магнітній підвісці. – ред.) з максимальною швидкістю 100 км на годину, була введена в комерційну експлуатацію в травні 2016 року, саме в місті Чанша. Новий поїзд, крім вищої швидкості, має й 30-відсоткове підвищення ефективності тяги в порівнянні з конкурентами. Нова модель підходить для приміського сполучення, тоді як попередня була призначена для роботи в межах міста.
Повідомляється, що CRRC також веде розробку більш досконалої моделі маглев з максимальною швидкістю 200 км на годину. Ці поїзди планують залучити до міжміського сполучення.
Нагадаємо, напередодні Іран оголосив про плани побудувати залізничну магістраль протяжністю 510 км. Лінія має з’єднати південно-західну провінцію Хузестан з Ісфаханом й проходитиме через гірську місцевість. Орієнтовна вартість будівництва становить 3 млрд євро.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики