ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» пропонує комплексну логістичну послугу. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію підприємства.
Замість фрахту з точки завантаження до точки розвантаження УДП починає пропонувати комплексну послугу за єдиним тарифом, до якої вже входять усі складові логістичного ланцюга.
«У нас є успішний досвід роботи на основі комплексної послуги — ми доставляли зернові з автотранспорту в українському порту на велике морське судно в Констанці. Цього року розширюємо програму на річкові порти європейських країн: забезпечуємо клієнту як фрахт, так і перевалку різних видів вантажів (зернові, контейнери, метал, тощо). Вже досягнуті домовленості з портами Угорщини, працюємо з австрійськими та сербськими колегами, створюємо партнерську стивідорну мережу. Є перші клієнти. Поки що йдеться по європейську аграрну продукцію, проте тривають консультації щодо інших видів продукції», — зазначив заступник генерального директора УДП Владислав Белах.
За словами посадовця, початок року був непростим для всіх річкових суднохідних дунайських компаній. Але обсяги перевезень поступово зростають: у березні до максимальної позначки за останній рік збільшаться поставки залізорудної сировини, знову стають актуальними великі контракти з перевезення вугілля для теплових електростанцій.
«Потенціал дунайської вантажної бази величезний, але в період рекордно високих ставок 2022–2023 років традиційна група клієнтів була вимушена переорієнтуватися на інші види транспорту, бо не витримувала конкуренції з аграріями, які були готові на будь-яку ставку, аби вивезти врожай. Сьогодні ми повертаємо наших клієнтів з автотранспорту, залізниці на ріку. Це відбувається не так швидко. Кожен думає, а чи завтра Дунай знову не захлесне потік зерна з України? Але процес повернення вже почався», — підсумував Владислав Белах.
Як повідомлялося раніше, УДП пропонує маршрути для баржевих караванів замість перевезень автотранспортом.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики