Компанія «Алмейда Груп» взяла в оренду «Богданівецький комбінат хлібопродуктів» через вигідну логістику між портами та західним кордоном і попит на послуги сушіння зерна, що особливо актуально під час жнив. Про це розповів директор з розвитку компанії Артем Ремпен, пише Rail.insider із посиланням на Latifundist.
За його словами, Хмельниччину обрали тому, що це «не автомобільний регіон». Вважаються «автомобільними» центральні та південні області, адже відстань до портів там зазвичай не перевищує 500 км. Тож елеватор і залізниця з точки зору економії на цьому ланцюгу вже не рахуються.
«А тут різниця в тарифах приблизно 200 грн/т. Ми конкурентні, бо можемо забрати зерно з господарства машиною, перевалити у вагони й відправити або в порт, або на західний кордон. Географічно ми посередині: туди — порт, туди — кордон. І відстань плюс-мінус однакова. Якщо вигідно Європа — веземо в Європу. Якщо, як цього року, порт цікавіший — їдемо в порт», — сказав Артем Ремпен.
Він додав, що є й інший фактор. У Хмельницькій області випадає достатньо опадів, тож зерно зазвичай тут сушать. Навіть якщо підприємство має власний склад і сушарку, під час жнив за гарних погодних умов не завжди є можливість швидко обробити весь обсяг урожаю. Тому логічно відразу відвозити на елеватор ту частину зерна, яку планують реалізувати першою.
Як повідомлялося раніше, на Хмельниччині у межах ДПП запустили в роботу елеватор.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики










