Інфраструктура, Новини

У МІУ шукають можливості створення спецфондів для розвитку аеропортів і залізниці, – Криклій

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій провів робочу зустріч із представниками ЄБРР та консультантами компанії Ernst & Young сьогодні, де обговорили плани щодо створення спецфонду залізниці.

Зустріч відбулась 4 лютого. На ній йшла мова про забезпечення української сторони консультативною підтримкою ЄБРР та Ernst & Young у розробці та імплементації відповідного законодавства для створення цих фондів.

«За підтримки ЄБРР, IFC та Глобального інфраструктурного фонду ми розпочали роботу над оцінкою варіантів залучення приватних інвестицій для розширення та підвищення ефективності регіональних аеропортів та залізничних вокзалів. А також для можливості створення відповідних спецфондів для їх розвитку. Це не лише дозволить підвищити ефективність та сприятиме модернізації відповідної інфраструктури, але й забезпечить стабільне фінансування авіа- та залізничної галузі, сформує чіткі механізми надання державної підтримки для проєктів ДПП», – заявив Владислав Криклій.

Фаховою підтримкою проєкту займаються консультанти Ernst & Young. Під час заходу вони та представники ЄБРР презентували розроблену методологію та план-графік реалізації проєкту, а також обговорили подальші кроки щодо підготовки законодавчої бази до створення залізничного та аеропортового фондів.

За словами міністра, передбачається, що джерелом наповнення аеропортового фонду буде, насамперед, акциз на авіапальне, що за попередніми оцінками дозволить щорічно відновлювати по 2 регіональних аеропорти.

“Залізничний фонд може стати джерелом платежів за експлуатаційну готовність для здійснення концесії вокзалів та інших інфраструктурних проєктів, а також допоможе прискорити процес оновлення пасажирського рухомого складу Укрзалізниці», – прокоментував Владислав Криклій.

Нагадаємо, у листопаді повідомлялося, що Укрзалізниця ініціює створення спеціального фонду розвитку залізничного транспорту, до якого будуть надходити кошти для виплат перевізником акцизу на пальне. Зауважено, що УЗ щорічно сплачує понад 1,7 млрд грн акцизу.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також