Три нові пункти долучені до залізничного вантажного коридору Північне море—Балтія (RFC NS-B). Серед них — польська Медика, що розташована на кордоні з Україною. Про це пише Rail.insider із посиланням на railfreight.
До коридору долучені порти Зебрюгге та Гент у Бельгії, а також порт Тернеузен у Нідерландах.
Головними лініями стануть Медика, Зебрюгге та Гент, а Тернеузен буде сполучним маршрутом. Важливо зазначити, що порти Гент і Тернеузен поєднані один з одним через канал.
У повідомленні наголошується, що порт Зебрюгге зосереджений на залізничних вантажних перевезеннях, на які припадає приблизно 15% загального вантажоперевезення. Він має залізничне сполучення, зокрема, із Францією, Італією, Іспанією та Польщею. Окрім того, минулого року він об’єднався в одну портову компанію з портом Антверпен, який вже належить до RFC NS-B. Їхня мета — стати найбільшим контейнерним портом у Європі.
Не менш цікавий потенціал має Північноморський порт (Гент—Тернеузен). З лютого 2021 року Європейська комісія оголосила, що має на меті ввести зону каналу Гент—Тернеузен до RFC Північного моря та Балтії. Північноморський порт, який уже належить до Рейн-Альпійського та Північноморсько-Середземноморського RFC, вважає залізничний транспорт головним. Від 7 до 8 млн т вантажів щороку потрапляє або виходить із порту залізницею. Це становить 10% усіх вантажних перевезень між портом і внутрішніми районами, що є відносно високою часткою порівняно з іншими портами Західної Європи. Понад 300 поїздів приходять і відправляються звідси щотижня.
Окрім портів у регіоні Бенілюксу, Північноморсько-Балтійський RFC долучив ще одну станцію на польсько-українському кордоні. Термінал Медика спочатку використовувався для транспортування залізної руди. Справді, термінал є частиною стратегії диверсифікації PKP, а PKP Cargo має на меті «перетворити Медику на нові Малашевичі». Тож компанія придбала два річстакери для обробки контейнерів. Зараз термінал може обслуговувати 3—4 потяги на добу. Однією з головних переваг є те, що тут пропонується перевалка з вузької колії на стандартну. Окрім того, є можливості зберігання контейнерів.
Як повідомлялося раніше, PKP CARGO готує термінал у Медиці для коридору Балтійське море — Чорне море.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики