Новини бізнесу, Новини

Бізнес закликав Раду пришвидшити розгляд закону про залізничний транспорт 

Європейська бізнес асоціація закликала парламент пришвидшити розгляд законопроєкту «Про залізничний транспорт України» №1196-1.

Наразі законопроєкт, покликаний реформувати залізничну галузь,  на опрацюванні у Комітеті ВРУ з питань транспорту та інфраструктури та не виноситься на розгляд Верховної Ради, зазначають в асоціації.

Зміни ж необхідні для підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту, стимулювання інвестицій та запровадження повноцінного доступу до перевезень приватними локомотивами.

“Оновлений комплексний законопроєкт має передбачати реформування Укрзалізниці, створення конкурентного ринку перевезень пасажирів та вантажів, регулювання тарифу НКРТ та впровадження прозорої схеми розрахунку і використання інвестиційної складової тарифу, недискримінаційний доступ до залізничної інфраструктури, відхід від практики фінансування пасажирських перевезень за кошт вантажних та низку інших важливих прогресивних змін. Це ті ключові пункти, на які вказують учасники нашого Комітету. Додаткової уваги також потребують питання безпеки руху на залізничному транспорті та забезпечення схоронності вантажів та рухомого складу”, – заявила менеджер Комітету з логістики ЄБА Дар’я Січкар.

В асоціації сподіваються на відновлення роботи депутатів над прийняттям цього законопроєкту в найближчі часи.

Також до звернення приєдналася й Укрзалізниця. У компанії заявили:

“Підкреслимо, що Укрзалізниця вже зробила перші важливі кроки на шляху успішної трансформації компанії. Зокрема, йде процес анбандлінгу компанії, на першому етапі якого вже утворено філії «УЗ Карго» та «УЗ Інфра». Також одним із важливих досягнень нової команди менеджерів з урядом та парламентарями є включення до держбюджету на 2021 рік витрат на новий пасажирський рухомий склад та розвиток інфраструктури.

Ухвалення нової редакції Закону «Про залізничний транспорт України» дозволить запровадити європейські принципи управління сектором залізничного транспорту, що не тільки позитивно відобразиться на якості перевезень для наших пасажирів та вантажовідправників, але й наблизить Україну до членства в ЄС”.

Нагадаємо, раніше голова підкомітету з питань залізничного транспорту, Олександр Скічко заявляв, що законопроєкт про залізничний транспорт не винесений на голосування, тому що Укрзалізниця та Міністерство інфраструктури не відповідають на питання нардепів.

Читайте також