Ексчлен правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш написав на своїй сторінці у Facebook, що зробив під час своєї роботи у товаристві, передає Rail.insider.
«Це прозвучить банально, але кожен день у цій компанії був насичений подіями. І я вдячний усім і кожному працівникові, хто робив, будував, ремонтував, керував та організовував!» — зауважив Франтішек Буреш.
Також він навів перелік реалізованих і розпочатих проєктів.
“Перше і головне — разом із командою розробили основний документ щодо тягового складу УЗ — Концепцію (прогноз) роботи з парком локомотивів Укрзалізниці до 2033 року”, — зауважив колишній член правління УЗ.
Він розповів, що розпочали процес анбандлінгу компанії з виділенням чотирьох вертикалей майбутнього холдингу: вантажної, пасажирської, виробничої та інфраструктурної. Підготували основний документ про реорганізацію ремонтних потужностей заводів.
Відпрацювали із французьким машинобудівником Alstom міжурядовий проєкт закупівлі нових електровозів із 35% локалізацією в Україні.
“Запустили проєкт із запуску приватної тяги, дотримуючись усіх необхідних європейських стандартів. Підготували реформу розвитку вагонного господарства УЗ та випустили пробні лоти нових вантажних вагонів, — наголосив менеджер товариства. — Запустили ремонт швидкісних поїздів Skoda, організували та налагодили виробництво гальмівних колодок на одному з локомотивних заводів, знайшли рішення та запустили проєкти, які дали змогу виправити ситуацію з дефіцитом локомотивів”.
«Що хотілося б побажати новій команді? Не впустити ті напрацювання, які зроблені. Продовжувати рух у напрямку локалізації виробництва в Україні та масштабного оновлення парку», — резюмував Франтішек Буреш.
Як повідомлялося раніше, 25 жовтня Кабмін змінив склад правління УЗ.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики