Міжнародні новини, Новини

Контейнерні перевезення гальмують через перевантаження портів

Системні перевантаження європейських контейнерних портів спричинили ланцюгову реакцію: затримки поширюються на ключові порти Азії та Америки. Про це пише Rail.insider із посиланням на USM.

Вузлові порти Антверпен, Роттердам, Гамбург і Бремергафен працюють із серйозними затримками, а проблема вже виходить за межі континенту — схожі ускладнення спостерігаються у Шеньчжені, Лос-Анджелесі та Нью-Йорку.

За словами аналітиків Drewry, кількість контейнеровозів, що очікують швартування, зростає упродовж останніх трьох тижнів. Це викликає ефект доміно по всьому ланцюгу постачання: збільшується транзитний час, ускладнюється управління запасами, а вантажовідправники змушені перевозити додаткові партії товарів на випередження.

Європейську ситуацію погіршив низький рівень води на Рейні, що обмежує навантаження барж, особливо у регіонах Антверпена та Роттердама. Додатковим ударом для бельгійських портів став загальнонаціональний страйк 20 травня, що паралізував частину логістичних операцій у порту Антверпен-Брюгге.

Паралельно з цим логістичним тиском на ринок впливають і геополітичні фактори. Очікується, що ситуацію ускладнить стратегія Дональда Трампа щодо можливого введення чи скасування тарифів. Зокрема, на транстихоокеанському напрямку вже помітні ознаки раннього пікового сезону. Цьому сприяє тимчасове «перемир’я» у тарифній «війні» між США і Китаєм — 90-денна пауза, що завершується 9 липня.

На фоні зростання затримок судноплавні компанії змінюють маршрути і вводять додаткові збори, пов’язані з перевантаженням портів.

Як повідомлялося раніше, Maersk знижує прогноз щодо світового ринку контейнерних перевезень.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також