«Було б краще, якби в наглядову раду УЗ потрапив не я, а Новак?» - Лещенко розповів, як потрапив до наглядової ради Укрзалізниці
Новини, Тарифи, Укрзалізниця

Створення окремих вертикалей в УЗ забезпечить прозоре управління, — Сергій Лещенко

Член наглядової ради Сергій Лещенко пояснив, які переваги має дати для Товариства розділення на окремі вертикалі.

Так, відповідаючи на запитання щодо вектора реформи УЗ, Лещенко відповів:

“Щонайменше необхідна прозорість функціонування вертикалей. Якщо ми бачимо, що “пасажирка” збиткова, а вантажоперевезення приносять прибуток, то циркуляція грошей усередині компанії створює певні ризики на рівні менеджменту середньої руки. Скажімо так, у філій є способи, які дозволяють залишати в сірій зоні більшу частину процесів і не показувати їх на рівні центрального апарату. Брати на себе ризик і говорити, що велика частина грошей там ховається, я, звісно, не буду, але прозорості не вистачає. Тобто створення окремих вертикалей покликане забезпечити прозоре управління й побудувати чесні правила у відносинах із клієнтами з кожного напрямку діяльності”.

Зокрема, на думку посадовця, розбиття на вертикалі дозволить навести лад із тарифами:

“Перевізники зерна вважають, що вони субсидують перевізників залізної руди. А ті, навпаки, стверджують, що у залізорудних експортерів уже справедливий тариф. Я особисто вважаю, що в перевізників руди тариф несправедливий. Класи вантажів потрібно зближувати, тобто він повинен підвищуватися в бік більш справедливого для експортерів залізної руди. Зерновики взагалі можуть говорити, що субсидують й інші вантажоперевезення, і згодом кроссубсидування, пасажирські перевезення. І в їхніх словах є логіка! Щоб скоротити “сіру зону” компанії, просто необхідно розділити напрямки роботи. Така практика в усьому світі”.

Повний текст інтерв’ю Сергія Лещенка для Rail.insider читайте тут.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також