Член наглядової ради Сергій Лещенко пояснив, які переваги має дати для Товариства розділення на окремі вертикалі.
Так, відповідаючи на запитання щодо вектора реформи УЗ, Лещенко відповів:
“Щонайменше необхідна прозорість функціонування вертикалей. Якщо ми бачимо, що “пасажирка” збиткова, а вантажоперевезення приносять прибуток, то циркуляція грошей усередині компанії створює певні ризики на рівні менеджменту середньої руки. Скажімо так, у філій є способи, які дозволяють залишати в сірій зоні більшу частину процесів і не показувати їх на рівні центрального апарату. Брати на себе ризик і говорити, що велика частина грошей там ховається, я, звісно, не буду, але прозорості не вистачає. Тобто створення окремих вертикалей покликане забезпечити прозоре управління й побудувати чесні правила у відносинах із клієнтами з кожного напрямку діяльності”.
Зокрема, на думку посадовця, розбиття на вертикалі дозволить навести лад із тарифами:
“Перевізники зерна вважають, що вони субсидують перевізників залізної руди. А ті, навпаки, стверджують, що у залізорудних експортерів уже справедливий тариф. Я особисто вважаю, що в перевізників руди тариф несправедливий. Класи вантажів потрібно зближувати, тобто він повинен підвищуватися в бік більш справедливого для експортерів залізної руди. Зерновики взагалі можуть говорити, що субсидують й інші вантажоперевезення, і згодом кроссубсидування, пасажирські перевезення. І в їхніх словах є логіка! Щоб скоротити “сіру зону” компанії, просто необхідно розділити напрямки роботи. Така практика в усьому світі”.
Повний текст інтерв’ю Сергія Лещенка для Rail.insider читайте тут.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики