Після початку роботи нового «зернового коридору» компанії «ТАС Агро» вдалося отримати квоту в портовому терміналі Одеси та відвантажувати великі партії на суднах типу хендісайз і панамакс, що дає змогу будувати плани щодо експорту продукції. Про це пише Rail.insider із посиланням на «АПК-Інформ».
«До кінця 2023 року плануємо вийти на перевалку в глибоководних портах приблизно 100 тис. т збіжжя. На сьогодні це вже другий сезон, коли «ТАС Агро» переробляє олійну групу, тому тепер здійснюємо продаж соняшникової та ріпакової олії з доставкою до Китаю, Індонезії, Малайзії для кінцевих споживачів. Усю ріпакову та соняшникову олію і частково пшеницю експортуємо контейнерами», — наводить пресслужба компанії слова заступника генерального директора з комерційних питань Антона Жемердєєва.
Також у «ТАС Агро» зазначили, що робота нового «зернового коридору» — це чи не єдиний шлях для розвантаження логістики і тих запасів, які накопичені в Україні.
«Річкові порти на Дунаї та західні кордони не зможуть забезпечити той вал продукції, який необхідно, та ще й вартість логістики значно дорожче. Адже до повномасштабної війни Україна могла відвантажувати через українські порти понад 65 млн т продукції. Польські та румунські порти не розраховані на такі обсяги і не мають відповідної технічної й логістичної інфраструктури», — наголошується у дописі.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики