Високий рівень локалізації виробництва локомотивів призведе до їх здорожчання
Новини, Рухомий склад

Високий рівень локалізації виробництва локомотивів призведе до їхнього подорожчання

Високий рівень локалізації виробництва локомотивів в Україні призведе до їхнього подорожчання. Про це  в інтерв’ю журналістам Rail.insider розповів Директор департаменту “Інтегровані транспортні системи” ДП «Сіменс Україна» Дмитро Чорненький.

“У нас великий досвід локалізації виробництва локомотивів у багатьох країнах, зокрема й у країнах із колією 1520 мм. Вимоги та рівень локалізації зазвичай ми отримуємо від замовника й тоді пропонуємо рішення. З нашого досвіду, високий рівень локалізації призводить до суттєвого подорожчання закупівлі локомотивів. Перевагами ж локалізації є нові робочі місця й прихід в країну нових виробничих технологій”, – зазначив Чорненький.

За його словами, компанія “Сіменс” готова брати участь у конкурсі щодо придбання 205 нових локомотивів, який оголосить Укрзалізниця.

“На сьогодні Концерн виробляє від 150 до 200 локомотивів на рік тільки на одному нашому підприємстві у Мюнхені. Тож ми, напевно, зможемо виготовити 205 електровозів для Укрзалізниці за 5-7 років”, – заявив Чорненький.

Нагадаємо, що в лютому директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики Укрзалізниці Антон Саболевський заявив, що в березні АТ «Укрзалізниця» оголосить офіційний конкурс щодо придбання 205 магістральних електровозів, з яких 135 — змінного струму. Проте через коронавірус конкурс перенесли на квітень.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також