Від початку року Південна залізниця навантажила майже 21 млн т вантажів
Новини, Тарифи

Жмак: Теза про те, що буде тільки збільшення тарифів помилкова

Зменшення тарифів на залізничні перевезення зможуть повернути перевезення зернових з автотранспорту на залізницю. Про це на круглому столі “Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні” заявив очільник УЗ Володимир Жмак. За його словами, теза про те, що Укрзалізниця буде тільки підвищувати тарифи помилкова.

“Я працював в Одеській обладміністрації, і я знаю, що автомобільними шляхами зерно везлося в одеські порти з плеча десь 100-150 км. Зараз воно везеться з плеча 250-300 км. Я хочу забрати в автомобілістів цю частку зерна і повернути Укрзалізниці. Для цього я припускаю, що треба буде знижувати тарифи, а не тільки підвищувати”, – зазначив Жмак.

За його словами, Укрзалізниця готується запропонувати ринку чесні та економічно обґрунтовані тарифи. Але зможе це зробити лише після того, як розпочне підготовчий процес до анбандлінгу компанії.

“Тарифи — складна історія, і складається вона з двох частин: з державно регульованої й коефіцієнтів, які використовує сама залізниця. Також ми сподіваємося на прийняття закону про залізничний транспорт, який дасть змогу ввести регулятора державної частини регулювання тарифів. Так ми будемо мати принаймні схему швидкого реагування на ситуацію на ринку. Тому що поки ми будемо затверджувати тариф, наприклад, на перевезення зерна через Міністерство економіки, Міністерство фінансів, Державну регуляторну службу тощо, то сезон закінчиться”, – резюмував Жмак.

Зазначимо, що основні завдання, які наразі стоять перед очільником Укрзалізниці Володимиром Жмаком — зробити Укрзалізницю прибутковою до кінця року та чимшвидше повернути повний робочий день для працівників. Одним із пріоритетних завданнь також є і анбандлінг Укрзалізниці й, щоб його провести, треба насамперед розібратися із розподілом видатків компанії.

Нагадаємо, перевізник розробляє новий порядок визначення тарифу на перевезення вантажів у вагонах УЗ, який може бути впроваджений найближчим часом. Також планується ввести нове поняття “логістичний коефіцієнт”.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також