Новини, Укрзалізниця

МІУ хоче скоротити дивіденди для інфраструктурних компаній до 50%

Міністерство інфраструктури України має намір скоротити виплати дивідендів для інфраструктурних компаній з метою забезпечення їхнього подальшого розвитку. Про це розповів очільник відомства Олександр Кубраков, передає Rail.insider із посиланням на «Інтерфакс-Україна».

Посадовець зауважив, що наразі триває дискусія з Міністерством фінансів. «Їхня позиція в цьому питанні незмінна — 80%. Ми намагаємося пояснити, що це все добре, але держкомпанії теж мають завдання з розвитку, які потрібно вирішувати та без яких вони дуже швидко перестануть бути конкурентними на своїх ринках. Тому я думаю, що якийсь баланс ми знайдемо», — наголосив Олександр Кубраков.

Він додав, що державні портові компанії, аеропорти та Укрзалізниця мають дуже багато завдань із розвитку, на які також потрібні кошти.

«За основними компаніями ми бачимо певний і досить суттєвий приріст виручки, особливо якщо порівнювати з минулим роком. З огляду на це ми постараємося, щоб у Мінфіну не провисли надходження від дивідендів, на які вони очікують у бюджеті. Але при цьому, щоб у держкомпаній залишилися гроші на розвиток. Я не готовий точно стверджувати щодо цифр, але хотілося б скоротити виплати дивідендів для інфраструктурних компаній хоч би до 50%», — зазначив міністр.

Як повідомлялося раніше, за підсумками 10 місяців Укрзалізниця стала прибутковою.

Нагадаємо, що заступник міністра фінансів України Олександр Кава повідомив про те, що проєкт держбюджету 2022 року не передбачає виділення коштів для УЗ.

Окрім того, нещодавно було оголошено про реалізацію багатьох проєктів на залізниці: електрифікацію 500 км колій і закупівлю 500 пасажирських вагонів. Також Президент України анонсував масштабне будівництво вантажних вагонів, а голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін заявив про те, що до кінця року товариство сподівається укласти контракт з Alstom на придбання 130 електровозів та планує оголосити тендер на закупівлю 40 нових тепловозів. Водночас очільник Укрзалізниці заявив про те, що для реалізації таких масштабних проєктів УЗ потребує державної фінансової підтримки.

Читайте також