У серпні обсяги перевалки дизельного пального та газойлю у портах Румунії зменшилися на 33%, до 338 тис. т. Про це свідчать дані Консалтингової групи «А-95», передає Rail.insider із посиланням на Enkorr.
Зменшення надходжень дистилятів зумовлено зростанням внутрішнього виробництва після завершення ремонтних робіт на НПЗ. Крім того, Україна, один із найбільших покупців нафтопродуктів, у серпні зменшила обсяги імпорту з Румунії.
Основні обсяги дизельного пального і газойлів у серпні надходили на термінал у порту Констанца. Минулого місяця Constanta Oil Terminal зменшив перевалку дистилятів з 494 до 303 тис. т. На термінал Petromidia минулого місяця прибуло 36 тис. т дизпального, це втричі більше порівняно з липнем. Зауважується, що наприкінці червня на НПЗ Petromidia, що належить Rompetrol, стався вибух на установці гідрокрекінгу, що призвело до зменшення обсягів виробництва дизельного пального на заводі.
У серпні структура постачань дизпального і газойлів до портів Румунії змінилася. Минулого місяця обсяги надходжень продукту з Індії зменшилися з 263 до 69 тис. т. У липні Jamnagar Refinery скорочував експортні постачання на тлі високого попиту на внутрішньому ринку.
Минулого місяця почалися прямі постачання дизпального із Саудівської Аравії. За даними Консалтингової групи «А-95», у серпні до Констанци й Petromidia з термінала заводу Yanbu Aramco Sinopec Refining Company (YASREF) прибули два танкери загальним обсягом 135 тис. т. У липні саудівське дизпальне також надходило до Румунії, але тоді відвантаження здійснювалися з єгипетського термінала Sidi Kerir, де Aramco перевалює нафтопродукти у танкери меншого тоннажу.
За вісім місяців обсяги перевалки дизельного пального й газойлю в румунських портах зросли на 24%, до 2,61 млн т. За той же період обсяги постачань дизельного пального з Румунії на український ринок зросли із 389 до 881 тис. т.
Як повідомлялося раніше, Румунія збільшує потужності порту Констанца для вивезення українського зерна.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











