Упродовж 2023 року спеціалісти дивізіону залізничної продукції «Інтерпайп» збільшили портфоліо української промислової групи на 24 типорозміри. Про це в інтерв’ю ЦТС розповів технічний директор залізничного дивізіону компанії Олександр Рослік, пише Rail.insider.
«Що стосується нової продукції для експорту, то у 2023 році R&D-спеціалісти «Інтерпайп» опанували загалом 24 нові типорозміри коліс і осей», — сказав він.
Технічний директор додав, що для зовнішніх клієнтів наразі також триває опанування виробництва колісних пар із дисковим гальмуванням.
«Компанія є традиційним постачальником своєї залізничної продукції до Євросоюзу. Так, у Європі два з трьох вантажних вагонів мають колеса «Інтерпайп». За два десятки років ми опанували виробництво більш ніж 250 нових типорозмірів коліс, осей та колісних пар, зокрема для швидкісних поїздів пасажирського сполучення», — зауважив Олександр Рослік.
Водночас компанії в умовах війни довелося значно змінити логістику, аби продовжувати стабільно працювати з експортними ринками.
«Деякі маршрути збільшилися за строками в 1,5 раза. Взагалі після вторгнення обсяг експортних замовлень, природньо, зменшився. Проте завдяки чітким діям логістів «Інтерпайпу» та наших партнерів були вибудувані нові маршрути постачання продукції. Була узгоджена ціла низка технічних і комерційних питань, налагоджена взаємодія з новими логістичними терміналами, побудовані нові зв’язки та відносини, перебудовані IT-системи під нові завдання та вимоги. Завдяки цьому вже у 2023 році «Інтерпайп» мав стабільну та загалом керовану логістику», — поділився технічний директор залізничного дивізіону «Інтерпайп».
Як повідомлялося раніше, в «Інтерпайпі» розповіли про особливості сертифікації залізничної продукції в ЄС.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики