Новини, Укрзалізниця

Олександр Камишін розповів про підсумки роботи на посаді очільника УЗ

У своєму Telegram-каналі голова правління АТ «Укрзалізниця» підбив підсумки роботи у 2021 році на посаді.

«Скажу так: 4 місяці системної роботи можуть дати цілком ясний і відчутний результат», — написав він.

Також посадовець перелічив, що вийшло, а що — ні.

Серед втіленого:

«1. Наростили вантажоперевезення. Вперше за 10 років перевезли більше, ніж у попередній рік.

  1. Підвищили тариф. Це була битва! Багато хто її починав, але програвав. У результаті тариф на перевезення вантажів було підвищено нами двічі.
  2. Почали закупівлю електроенергії безпосередньо в «Енергоатому», обійшовши посередників. Чим, звісно, нажили собі ще трохи ворогів.
  3. Розподіл вагонів — лише через аукціони ProZorro. Мабуть, це перший сезон, коли зерновози розподілялися без «політики» та «магазинів», чистий ринок.
  4. Запустили 3 регіональні експреси. «Дунайський», «Слобожанський», «Буковельський». Особисто проїхав на всіх трьох, класні поїзди!
  5. Закупили 20 нових спальних вагонів і запустили їх в роботу.
  6. Запустили електричку Васильків—Київ.
  7. Полагодили «Слоника» і запустили його в роботу.
  8. Зробили 70 км електрифікації. Це у 23 рази більше, ніж у середньому за останні 8 років. Так почалося #Велике_Будівництво на УЗ.
  9. Запустили програму оновлення вантажного вагонного парку. За 10 років піввагони та зерновози повернуться до нормативного терміну експлуатації.
  10. Затвердили фінплан до початку року. Вперше за 17 років 🙂
  11. Завершили перший етап проєкту із Deutsche Bahn. Так, втратили півтора року з моменту підписання першого меморандуму. Але вже скоро розповімо про перші результати.
  12. Заручилися підтримкою президента, прем’єра та міністра інфраструктури. У всіх тепер є чітке розуміння, що УЗ — це кровоносна артерія економіки та ключик до мобільності населення.
  13. Вивели УЗ у прибуток. 457 млн грн прибутку за підсумками року це, звичайно, небагато, але приймали ми компанію з 1,4 млрд грн збитків за першу половину року.
  14. Зібрали команду, яка готова бороти інертність, властиву держкомпаніям. І, мабуть, це головне», — зауважив Олександр Камишін.

Натомість не вийшло, за його словами, менше:

«1. Непрофільних активів продали менше, ніж хотів. Вийшло 250 млн грн замість 500 млн грн. Так, це значно більше, ніж у попередні роки, але тільки тому, що в попередні роки був просто 0.

  1. Побудувати струнку стратегію хоча б на 3 роки. Малюнки є, але поки що не в такому форматі, як я хочу. Сподіваюся, наглядова рада у цій справі допоможе.
  2. Налагодити work/life balance. Поки що страждають сім’я, спорт, подорожі та друзі.
  3. Отримати контракт і зарплату 🙂 Досі ані першого, ані другого. Але я справді вірю, що незабаром у нас запрацює наглядова рада, і це питання вирішиться і для мене, і для всіх членів правління. Ох, нап’ємося! 🙂
  4. Ще не звик до того, що якщо відбувається страйк у депо, виходить критична стаття або прокуратора раптом збуджується через якусь ялинку, то за всім цим є чийсь цілком конкретний інтерес. І, як правило, він зовсім в іншому місці, потрібен лише привід для тиску», — підсумував очільник УЗ.

Як повідомлялося раніше, 11 серпня Кабмін призначив Олександра Камишіна в. о. голови правління УЗ. А наприкінці грудня йому подовжили контракт до 31 березня 2022 року. Згодом голова ТСК з питань Укрзалізниці Юлія Гришина заявила, що керівнику УЗ подовжили контракт, незважаючи на невиконання фінплану.

Читайте також